Antal indlæg: 2 Bopæl: Gilleleje Tilmeldt: 03.03.10
Lagt på d. 05-03-2010 11:05
Hej SMRC!
Jeg er helt ny i RC-verdenen og blev rådet fra RCfreaks til at hører Jer.
Jeg har set mig lun på en Ishima Rave M1.0S buggy. Men ville lige hører Jer.
Jeg skal bare bruge bilen til hyggekørsel og se om RC er noget for mig. Har ikke en formue til at komme igang. Er det en okay begynder bil og er den rimelig med reservedele, både at få fat på dem, men også prisen.
Og er det muligt senere at upgradere den?
Er nogen som kører med Ishima'en, som kan fortælle lidt
- men pga. nye teambiler Serpent 811 og O`Donnell Z01B, har vi en del Ishima teambiler fra sidste sæson, som du kan kigge på og købe brugt, alle i race condition.
Vi har også etableret et 8 mands team i sydsjælland, som skal køre Ishima i år. Så der er masser af hjælp og support at hente, hvis du får problemer. Stumper blir`ikke noget problem ) Er du skarp, finder vi en plads til dig på teamet
- men pga. nye teambiler Serpent 811 og O`Donnell Z01B, har vi en del Ishima teambiler fra sidste sæson, som du kan kigge på og købe brugt, alle i race condition.
Vi har også etableret et 8 mands team i sydsjælland, som skal køre Ishima i år. Så der er masser af hjælp og support at hente, hvis du får problemer. Stumper blir`ikke noget problem ) Er du skarp, finder vi en plads til dig på teamet
Har først bare tænkt mig, at køre lidt for sjovt, ikke bane, men grusgrav og andre mulige arealer. Men ville da gerne høre lidt mere.
På Buggynation kan jeg også se i sælge nye biler, men dog lidt dyrere (set til 2500 kr andre steder). Men I sælge mange reservedele til bilerne, rart at vide, når jeg får købt en
Antal indlæg: 788 Bopæl: Smørum Tilmeldt: 09.06.08
Lagt på d. 05-03-2010 20:03
Jeg vil anbefale dig at prøve at køre på bane. For det første er det meget sjovere, men der er desuden typisk også en masse mennesker til stede som ved en del, som med garanti gerne vil hjælpe dig.