Antal indlæg: 28 Bopæl: Nordsjælland Tilmeldt: 27.01.10
Lagt på d. 07-02-2010 12:03
Hejsa, jeg er lidt nysgerrig på hvordan det går med planerne som indgår i overskriften, er der noget nyt på denne front? jeg spørger om dette, da jeg overvejer et medlemskab af jeres klub. mvh Henrik Beck.
Antal indlæg: 788 Bopæl: Smørum Tilmeldt: 09.06.08
Lagt på d. 07-02-2010 12:10
Vi har ikke fået den store græsplæne som vi gerne ville, men kommunen er vist nok ikke afvisende for at vi får et par meter mere.
Men ellers vil der blive bygget en ny bane, så snart det er muligt. Det banelayout som Søren Hempel har tegnet, bliver en fed, åben bane, på trods af at vi har så lidt plads som vi har.
For lige at præcisere: Alt hvad der vedrører banen er kun for den kommende sæson og eventuelt for den næste. Efter dette er det endnu ikke sikkert om vi bliver på den nuværende placering eller skal omplaceres. Ligeledes er det naturligvis ikke sikkert hvor meget areal vi har derefter - udover at vi ikke skulle blive stillet dårligere.
I første omgang skal banen ganske rigtigt laves om til noget i retning af Hempels forslag. På grund af kommunens manglende villighed, så bliver dette på det nuværende areal. Vi vil dog i forbindelse med renoveringen sørge for at udnytte vores areal mere optimalt end tilfældet er i dag. Det vil således subjektivt føles som en mindre arealudvidelse
Mikkel
Xray XB8TQ
Xray XB8
Xray M18T
"Hvis man ikke kan race, så må man mase"
Spring til debat:
Besøgende
Gæster online: 2
Ingen brugere online
Antal brugere: 191 Ikke aktiverede brugere: 0 Nyeste bruger: Jimmy82